søndag den 12. februar 2006

Det tager da vist sin tid!

Synes godt nok denne weekend føles meget kort - eller også har jeg bare for meget på programmet. Foruden hyggedagen i klubben lørdag, en bunke forberedelse, (hvoraf jeg klarede den største del i løbet af fredag eftermiddag/aften og lørdag formiddag) står der (igen!!!) oprydning og rengøring af hytten på programmet i denne weekend.

 Mangler "kun" stue og soveværelse/kontor - men det er skisme også de værste rum.

Jeg har sagt det før - og bliver ved med at sige det, til den dag jeg ikke plages af rode-nisser mere - det er totalt sisyfosarbejde at rydde op og gøre rent!

 Men, ikke desto mindre er det så det min søndag hovedsagligt skal gå med (+ det sidste forberedelse - og tøjvask, ikke at forglemme!)

 Af samme grund stod jeg op allerede lidt i 9 her til morgen. Første punkt er nemlig mit klædeskab, der i temmelig lang tid har lignet jeg-ved-ikke-hvad indvendigt. Nu er jeg så endelig færdig med de 4 overskabe (Bevares, det pyntede da gevaldigt!) og mangler kun de 4 store underskabe, før jeg kan kaste mig over resten af værelset.

 Har sgu lidt på fornemmelsen, at jeg er så udaset senere i dag, når jeg en gang er færdig herinde, at jeg ikke orker at kaste mig over stuen også. *G* Så må jeg bare tage den i løbet af ugen, for på torsdag, gider jeg simpelthen ikke starte min 10 dages vinterferie med rengøring!

  Hvad skal du lave i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar