søndag den 2. oktober 2011

Sikke en forskel 0

Ønsket for i dag, var at få ryddet op i det lille skur og ordnet den lille terrasse. Allerførst blev hele hytten dog rengjort. Jeg fik klaret skuret, men så kom en af genboerne og ville se min have, så gik der jo noget en hel del tid med "havesnak" - og så var det tid at invitere naboen ind til en kop kaffe og beundring af killingerne...så gik der endnu mere tid - men det var hyggeligt :o) Det er superdejligt endelig at have fået ryddet op i skuret, der stort set så ud indvendig som det gjorde den dag, jeg flyttede ind - bortset fra der dengang også lå et kradsebrædt og en reol derinde!

 

 Kort sagt noget værre rod. Jeg fik smidt en del ud (bl.a. de tidligere ejeres gamle træsko!) og så blev der fjernet spindelvæv og muget ud...og så kunne jeg flytte ind - og jeg skal love for det ser anderledes ud nu:

 

 Selv min cykel er der blevet plads til :o)

 Under krukkeoprydningen på terrassen (De, der skulle ind i skuret) stødte jeg på denne fætter:

 

Synes det ligner den fra dengang jeg ordnede bag skuret, men jeg er nu ikke helt sikker.

 Det er nu også lige meget, jeg synes blot det er hyggeligt med en tudse i haven :o)

  Hvad har du lavet i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar