onsdag den 15. februar 2012

130 arkivkasser fylder en del

Det var dælme hurtigt.

Jeg bestilte arkivkasserne i går eftermiddags - oveni købet først efter deres deadline for udbringning næste dag - og alligevel stod der en stor pakke og ventede på mig, da jeg kom hjem:



Det var første - men absolut ikke sidste gang, jeg handlede hos Grafical. Hurtig levering og så var det oven i købet billigere end mange andre steder. For slet ikke at tale om, hvor mange "lækre ting" de har i deres webshop.

 Jeg ville sagtens kunne gå helt amok med Dankortet derinde. (Hvor andre shopper tøj og sko - shopper jeg bøger, have- og/eller kontorartikler *G*) 

Eftermiddagen er blevet brugt på at folde de første kasser - og sætte navne på.

 

 Nu mangler jeg så "bare" at sortere alle arkivalierne - det tager nok det meste af ferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar