torsdag den 21. juni 2012

Hjørring/II - 18. juni 2012

Første dag som censor er overstået og jeg ligger nu på min hotelseng og slapper af.

Udover at have været censor til lidt over 12, har jeg leget lidt turist og været en tur i Lønstrup, hvor vi spiste frokost, så Vesterhavet og jeg fandt lidt sten til mit lille stenbed.

 







På vejen tilbage til Hjørring, tog vi et smut ind forbi Mårup Kirke - eller rettere; resterne af den ;o) 

Jeg så kirken, dengang den stadig stod der - det var vist tilbage i '75, hvor vi holdt ferie i Nordjylland - og det er jeg glad for, for der er godt nok ikke meget tilbage at se.

 



















 Jeg blev sat af ved banegården, så jeg lige kunne få ændret min hjemrejsebillet til DSB1 og så gik jeg en lille tur på gågaden.

Det skal lige siges med det samme, at jeg ikke har set hele gågaden, men det jeg så, var altså lidt kedeligt, undskyld Hjørring, men det meste var tøjbutikker, fotohandlere og banker....ikke lige min ide om spændende butikker.

 I morgen tror jeg dog jeg prøver at gå i den anden retning, for de findes vel også mere spændende butikker i byen, såsom boghandlere og isenkræmmere :o)

Efter endt arbejdsdag i morgen, skal jeg og først have en rundvisning i den historisk-medicinske have - og det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar