søndag den 29. februar 2004

Det hjalp åbenbart at beklage sig...

...på Slagtenhelligkos blog igår *G*

Altså over vejret. For da jeg vågnede her til formiddag - kl. 10 - ja, da skinnede solen :o)))))

 Det er nu stadig lige koldt, og der ligger ALT for meget af det der hvide stads endnu. Glæder mig dog over at vi nu går ind i den første FORÅRSMÅNED. Foråret er min yndlingsårstid.

Bevares, kan vældig godt lide sommeren, men der er nu intet som foråret, når det hele begynder at spire :o))

Jeg har ikke rigtig nogle planer for i dag, alle 3 maskiner vasketøj blev klaret i går, og jo, fik også afprøvet den der nye dessert....MUMS siger jeg bare :o)

Nå ja, har også lige fået tilføjet nogle flere bloglinks, da det vist var på sin plads, så ofte som jeg læser de nævnte blogs *G* Tror jeg vil tage et par timer på BattleNet nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar