lørdag den 14. februar 2004

Jow jow – er i fuld gang med min tidligere omtalte oprydning

..men en gang i mellem trænger jeg til en pause – og det er altså sådan en, jeg tager mig nu :o)

 I en stor bunke af papirer (UF, papirdynger er virkelig en af de store bivirkninger ved at være lærer..) fandt jeg en – synes jeg selv – sjov, om end gammel TOP-TEN liste.

Nu smider jeg den her af flere grunde; for det første har jeg den så i digital form, og kan slippe af med endnu et stykke papir *juhu* og for det andet for det tilfældes skyld, at der skulle sidde nogen, der endnu ikke kender den, og derfor (forhåbentligt) kan få sig et grin :o)

 Here we go:  

TOP TEN THINGS THAT SOUND DIRTY AT THE OFFICE BUT AREN'T:

10. I need to whip it out by 5!
9. Mind if I use your laptop?
8. Put it in my box before I leave.
7. If I have to lick one more, I'll gag!
6. I want it on my desk, NOW!
5. HMMMMMMMMMMM....I think it's out of fluid.
4. My equipment is so old it takes forever to finish.
3. It's an entry-level position.
2. When do you think you'll be getting off today?
1. It's not fair...I do all the work while he just sits there!

TOP TEN THINGS THAT SOUND DIRTY IN LAW BUT AREN'T:

10. Have you looked through her briefs?
9. He is one hard judge.
8. Counsellor, let's do it in chambers.
7. Her attorney withdrew at the last minute.
6. Is it a penal offence?
5. Better leave the handcuffs on.
4. For $200 an hour, she better be good.
3. Can you get him to drop his suit?
2. The judge gave her the stiffest one he could.
1. Think you can get me off?  

TOP TEN THINGS THAT SOUND DIRTY IN GOLF BUT AREN'T:

10. Nuts...my shaft is bent.
9. After 18 holes I can barely walk.
8. You really whacked the hell out of that sucker.
7. Look at the size of his putter.
6. Keep your head down and spread your legs a bit more.
5. Mind if I join your threesome?
4. Stand with your back turned and drop it.
3. My hands are so sweaty I can't get a good grip.
2. Nice stroke, but your follow through has a lot to be desired.
1. Hold up...I need to wash my balls first.  

TOP TEN THINGS THAT SOUND DIRTY DURING CHRISTMAS BUT AREN’T:

 10. Did you get any under the tree?
9. I think your balls are hanging too low.
8. Check out Rudolph's honker!
7. Santa's sack is really bulging.
6. Lift up the skirt so I can get a whiff.
5. Did you get a piece of the fruitcake?
4. I love licking the end till it's really sharp and pointy.
3. From here you can't tell if they're artificial or real.
2. Can I interest you in some dark meat?
1. To get it to stand up straight, try propping it against the wall.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar