torsdag den 4. november 2004

En ny fornemmelse

For en gangs skyld behøver jeg ikke at stå og glo op og ned af mine bogreoler for at finde noget læsestof inden det er tid til at sove.

 For det første er jeg stadig i gang med Wolfgang Hohlbeins suveræne fantasyroman "Unterland" og i dag kom så pakken med de længe ventede romaner fra amazon.com. "Songs of Susannah" der er bind 6 i Stephen Kings 7-binds fantasyserie "The Dark Tower" og "Sons of Destiny" er sidste bind i Darren Shans 12-binds vampyr-krønike.

Begge udkom i september/oktober. Jeg glæder mig til jeg får tid til at fordybe mig i dem :o)

   

Ellers bliver det ikke til særlig meget bloggeri for tiden; På jobbet har vi filmprojekt og min klasse er i gang med at lave 4 kortfilm.

Der skal selvfølgelig - udover selve filmen - også fabrikeres tilhørende plakater og dvd-omslag. Men, selvom jeg er meget træt, når jeg endelig har fri - er det fedt, at se hvordan langt de fleste af eleverne virkelig brænder for deres film :o)))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar