tirsdag den 23. november 2004

Jeg - en fodtøjsignorant!

Er for nyligt, via BlogBot, stødt på en interessant blog: En skofetichists skabsbekendelser.

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg mildest talt er ret ligeglad med skomoden.

For det meste finder jeg de såkaldte "Mode-sko" tudegrimme :o)

Tror kun, at jeg een gang i mit liv har oplevet, at der var et par sko/støvler jeg bare måtte eje. De har nu ligget ubenyttet i mit skab i flere år *LOL*

Netop derfor er en side som ovenstående så aldeles fascinerende at læse for mig; Tænk at man kan være SÅ vild med sko og bruge SÅ mange penge på det - det er mig virkelig en gåde og derfor ret sjovt at læse om.

Jeg kan dog sagtens forstå, at man kan være totalt vild med en eller anden bestemt ting, som derfor fylder ualmindeligt meget i ens liv.

Var der nogen, der sagde motorcykler? ;o) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar