onsdag den 21. februar 2007

5½ times strømafbrydelse!

Nå, vejrguderne kunne åbenbart ikke lide mit brokkeri over manglende snemængder. I hvert fald gik strømmen kl. 15 og kom først igen her kl. 20.30. Kombinationen snestorm og strømsvigt er IKKE anbefalelsesværdig - der bliver dælme hurtig koldt i hytten, så jeg har siddet i sofaen under dynen det meste af eftermiddagen, enormt frustreret over ikke at kunne følge med på hverken net eller tv. Strømsvigtet afholdt mig dog ikke fra at tage en meget lille tur på skiene her til aften, i mørke og i kraftig snefygning. I morgen skal turen dog være noget længere - jeg vil ned i den lokale skov, det må klart være sjovere at løbe der end på vejen :o) Jeg har nemlig fået sne (Dog først sent på eftermiddagen):





  Yabba dabba doo! :o) :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar