søndag den 11. februar 2007

Gider ikke være syg...nå!

2007-02-11 18:12:12
2007-02-11 16:12:12
Åh nej altså - jeg giiiider ikke være syg. Bemærkede godt nok i formiddags at min hals føltes lidt ru - men det var nu ikke noget, jeg bed særlig mærke i, det ville vel forsvinde igen. Her til aften må jeg dog desværre konstatere, at det ikke er tilfældet. Halsen føles som var den foret med sandpapir - det gør dog ikke ondt, er blot irriterende - jeg er begyndt at fryse trods varm påklædning og er også begyndt at hoste en smule. Det duer bare slet ikke, hvis jeg skal være syg nu. Det har jeg ikke tid til. Så må bare håbe jeg ikke får feber, så jeg kan passe mit arbejde alligevel. Hvis jeg endelig skal være syg, så kunne det vel vente til jeg har ferie i næste uge, selvom det er ekstremt surt at være syg i sin ferie, men så går det i det mindste ikke ud over jobbet. For filan da, hvor er det irriterende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar