lørdag den 28. april 2007

Ris til egen r..

2007-04-28 18:56:17 2007-04-28 16:56:17 Tja, jeg må jo nok indrømme, at jeg ikke har været så god til at købe alle TV•2's albums igennem tiden. Jeg har "glemt" det siden midten af 90'erne og frem til "De første kærester på månen". (Ok, har da også TV•2 hits-boksen) Og, når jeg nu snart skal opleve dem live igen, så dur det bare slet ikke, hvis jeg ikke kan skråle med på ret mange af sangene, så derfor har jeg lige investeret i 3 af de gamle albums: "Yndlingsbabe", "Amerika" og "På kanten af småt brændbart". Selvfølgelig kender jeg et par af numrene (takket være "TV•2 hits") - men langt de fleste titler siger mig ikke noget; sikke noget sjusk! Det må jeg have rettet op på! Så nu skal der bare høres TV•2 i tide og utide frem til koncerten *G* (Er gået i gang!) Har jeg nævnt, at jeg glæder mig helt vildt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar