søndag den 15. april 2007

Snart er det slut...!

2007-04-15 16:20:28 2007-04-15 14:20:28 Snart kan jeg forhåbentlig se en ende på min "spare-på-600'eren-kørsel". Jeg kan godt trille rundt med tærede forrør, men jeg vil nu gerne lige have de nye dele på, før jeg kører for meget på den.

Hvis jeg er heldig, så kan jeg hente de manglende pakninger i morgen, eller senest tirsdag, og så vil et par af gutterne godt hjælpe mig med udskiftningen tirsdag aften.

 

Ny lydpotte



Nyt forrør Så, jeg må hellere sørge for ikke at have noget forberedelse, der skal laves tirsdag aften - for da skal jeg være i klubbens værksted :o) Selvom kørslen således er begrænset p.t. så formindsker det nu ikke min glæde ved atter at have min elskede motorcykel ude af vinterhiet :o)

 

 At vide den er MIN gør mig helt vildt glad :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar