lørdag den 26. januar 2008

Et skråplan

Jeg lavede den sidste rettelse for 10 minutter siden - og nu ligger der tre stakke med rettede opgaver på bordet.

 Det er dælme en imponerende arbejdsindsats jeg har ydet i dag. Ikke at jeg er færdig med skolearbejdet - men det er faktisk kun "småting" (sammenlignet med at rette skriftlige opgaver) jeg mangler.

Godt nok hører jeg næsten hele tiden en stemme, der siger "Du burde vel også lige lave...." - den stemme er svær at overhøre. Der er altid et eller andet materiale jeg kan lave, bare fordi....

 Det er min plan at få lavet al nødvendig forberedelse inden jeg går i seng i aften, så jeg vitterlig HAR fri i morgen.... og så er det jeg igen kan høre stemmen sige "Så har du jo en hel dag til at lave undervisningsmateriale i".... ...og eftersom jeg - siden jeg skiftede job - har temmelig svært ved overhovedet at finde på noget at lave, der IKKE har med skolen at gøre, når jeg har fri, så er det jo det nemmeste at lytte til stemmen (igen) og bruge hele søndagen på skolearbejde.

Jeg befinder mig på et skråplan...suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar