lørdag den 19. januar 2008

Lettere bekymret

2004-08-22 15:46:34

Speedy har nemlig ikke vist sig siden ved 10 tiden i formiddags. Da jeg hældte mad op ved 16 tiden dukkede han ikke op....kun morkatten - hun kaldte endda på ham flere gange, men uden resultat.

Har lige været ude for at vande tomaterne - stadig ingen Speedy, kun morkatten...ville egentlig gerne gå ned til den vej, han af og til krydser for at fange mus i marken, for at se om han skulle være kørt over, men bryder mig ikke om at have naboens fritløbende køter af en rottweiler i hælene.

Må bare væbne mig med tålmodighed og håbe på han er ok, men når ikke en gang skramlen med madskålen kan få ham til at dukke op, så bliver jeg altså urolig :o(

Ovenstående er bl.a. grunden til jeg foretrækker indendørskatte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar