tirsdag den 29. april 2008

Det ku' den li'!

Min rabarber har jeg altid haft stående i en spand, simpelthen fordi den ellers ville brede sig alt for meget - og med en frimærkestor klat jord, havde jeg ligesom ikke "råd" til det. Stående i spanden har den givet udbytte, men naturligvis ikke så meget. Efter æbletræerne i min bette have er blevet fældet, så har jeg fået 2-3 m2 ekstra jord - så der har jeg nu sat rabarberen - og dét er noget den kan lide! Den blev omflyttet i søndags - og er allerede vokset pænt på de to dage.

 

Er lidt spændt på, hvor stor den har tænkt sig at blive :o)

Nu jeg alligevel var ude med kameraet skulle de strålende farver, der møder mig som det første, når jeg kommer træt hjem fra job, da også lige foreviges:

 



Det er forøvrigt lidt sjovt, som tulipaner har det med at skifte farve. Sidste år blomstrede disse i en sart lyslilla. Lyslilla kan man næppe kalde årets farvevalg:

 

Uh - det er bare så dejligt med forår - man kan ikke blive andet end glad i låget :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar