lørdag den 12. april 2008

My life in a nutshell...!

Har både engelske, tyske og danske opgaver at rette, så det kan hurtigt komme til at fylde hele weekenden, men jeg håber, jeg kan få det hele klaret i dag, så søndagen er fri... ...og så er det lige nu det slår mig, at ovenstående jo ganske godt illustrerer, hvorfor jeg blogger så sporadisk nu; der sker jo intet i mit liv, der er værd at berette om.

Det kører på hverdag, hver dag. .. og hverdag vil altså sige ARBEJDE og intet andet.

Hvis vi lige ser bort fra de par udsendelser jeg ser i tv og de bøger jeg læser, når jeg er gået i seng, så går resten af min fritid med forberedelse, udarbejdelse af nyt undervisningsmateriale, faglig læsning etc. etc..

Selv min elskede motorcykel bliver kun brugt som transportmiddel til/fra jobbet. (Men det kan altså også hænge sammen med at vejret endnu ikke indbyder til længere ture.)

 Og selvom jeg jo selv synes, at mit job er okay, så er det ikke synderligt interessant for andre at høre om, hvormeget forberedelse jeg skal nå inden næste dag/i løbet af weekenden i hovedparten af mine indlæg.

Hvordan jeg skal lave om på det ved jeg dog ikke - og om jeg overhovedet skal ændre noget - jeg kunne jo også bare droppe bloggen, men det har jeg egentlig ikke lyst til.

Til gengæld er jeg dødtræt af mit nuværende totalt gammeldags layout - men jeg fatter nada af Wordpress, som jeg ellers synes rigtig godt om - så jeg fortsætter "som jeg plejer" (= hverdagen igen!) ...og nu har jeg vist lukket tilstrækkelig meget rodet og intetsigende bavl ud, så jeg må hellere holde.

 Undskyld forstyrrelsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar