søndag den 4. maj 2008

SUK

"Naturligvis" blev tysk udtrukket i onsdags - til min store ærgrelse. Indtil videre har jeg brugt over 20 timer på prøven - og er ikke færdig endnu!

En hel del af eleverne har vist valgt at fortrænge, at de skal til prøve. Jeg har i hvert fald kun 12 (ud af 25!) dispositioner at aflevere til kontoret i morgen! Flot!

Det er jo så elevernes problem; de må gå til prøve uden disposition, så jeg skal da nok komme af med en hel del -3, 00 og 02. Fint nok med mig, så kan de jo lære det på den hårde måde ;o)

 Jeg håber, at min nuværende 8. klasse ikke skal op i tysk til næste år - de har samme indstilling til faget som 9.

Til gengæld vil jeg gerne have min nuværende 7. klasse op i tysk om to år. De har nemlig en helt andet indstilling til faget - ja, flere af dem påstår endda frejdigt, at tysk er sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar