søndag den 10. maj 2009

Den bliver aldrig træt...

2009-05-10 17:39:32 2009-05-10 15:39:32 ...min WinAmp, that is. Ihvertfald har den spillet Nek's album "Un' altra direzione" uafbrudt siden kl. 10 i formiddags og den spiller stadig. Årets sidste italiensktimer var sidste mandag - og med 3 måneders sommerferie er risikoen for at glemme det lærte jo overhængende. Derfor besluttede jeg i mandags, at jeg i de næste 3 måneder skal høre/læse/tale det italienske sprog gennemsnitligt 20 min dagligt. Foreløbigt overholder jeg planen. I dagens rygepauser har jeg enten læst tegneserier eller lavet verbeøvelser, så jeg har faktisk været meget flittig i dag - udover hovedrengøringen af gangen :o) Derfor må jeg da også smide mig i sofaen om ikke så længe. Der skal dog først fabrikeres en gang aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar