lørdag den 5. september 2009

Skønt at være på job igen :o)

Efter 11 dage uden at være "ude i livet" (Bortset fra et enkelt lægebesøg forrige fredag) var det aldeles pragtfuldt at være tilbage på job ;o)

Godt nok var torsdagen en pænt lang dag (fra. 9.30-20.15) - til gengæld kunne jeg holde weekend fredag til middag - men det var bare så skønt atter at være ude blandt mennesker. Det er jo ellers ikke fordi jeg har problemer med at være alene - i sommerferien kunne der f.x. godt gå flere uger uden jeg så folk, uden jeg havde et problem med det.

Men - det var jo noget jeg selv valgte.

Jeg valgte skisme ikke at forvride knæet, så jeg ikke kunne komme nogle steder! Nu håber jeg så blot, at knæet - endelig - vil tillade mig at sætte mig på mc'en, så jeg atter er "fri".

Det finder jeg ud af i morgen. Kryds lige fingre! Nu står den på lidt middagsmad om lidt (Entrecote, kartofler, bernaise og grøntsager) og derefter på italiensk og skoleforberedelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar