fredag den 12. maj 2017

Pip pip

Jeg er her endnu, har bare mægtig travlt på jobbet (eksamensforberedelser) og sådan generelt.

Mindes faktisk ikke, hvornår min kalender sidst har set så fyldt ud. Derfor går der ofte en del dage, hvor pc'en slet ikke bliver tændt. I dag har vi også en del på programmet, så det her bliver et kort indlæg.
Haven er jeg meget bagud med, men håber vi får nået en del i løbet af denne forlængede weekend.

Vejret har så heller ikke gjort det nemmere. Opdagede i går, at mine tallerkensmækkere er begyndt at springe ud.... men jeg har stadig ikke plads i bedene, fordi jeg ikke har forårsklargjort der endnu.





Rigtig god Store Bededag derude i haveblogland :)

12 kommentarer:

  1. Godt at det ikke er helbreder, der har holdt sig væk. Lækre klematis.

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, clematis er ret lækre - især når de står i min have :)

      Slet
  2. Flotte clematis og tulipaner!

    SvarSlet
  3. Fantastisk smuk "buket" du har på det sidste foto! Og dine klematis er da også rigtig skønne.
    Du skal ikke være ked af at tallerkensmækker ikke er plantet ud endnu, det er jo så koldt. Jeg satte Flittiglise i et par krukker, men de blev ramt og døde om natten.
    God arbejdslyst, heldigvis løber haven ingen steder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine tallerkensmækkere står stadig i udestuen...med mere og mere gule blade...de mangler næring....men nu er jeg i det mindste i gang ude i haven, så håber jeg snart kan få dem plantet.

      Slet
  4. Godt med et lille pip fra dig med fine billeder.
    God arbejdslyst

    SvarSlet
  5. Bare du ikke selv får pip også, så er det vel ok at have travlt.
    Dejlige billeder fra din have!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes nu ikke det er så sjovt, når ens job tager for meget af ens fritid :)

      Slet
  6. Pip, Pip tilbage, håber du får tid til at nyde haven her i bededagsferien :o)

    Pas nu godt på dig.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre var vi ude af huset det meste af Bededagsferien....og sidste weekend stod den på både bryllup og begravelse....men her i Flyvefartsferien skulle vi gerne nå et pænt stykke.

      Slet