lørdag den 27. marts 2004

Jeg er SUR! P....sur!!!

Kom ikke så langt med at lede efter prøvetekster, det må vente, skal alligevel snart ud ad døren...

I stedet tænkte jeg at nu måtte jeg da se om ikke jeg kunne finde ud af at tilmelde min blog til blogbot... Der skal jo "bare" indsættes et par kodestumper.... ...men mage til uforståelige sludder de skriver som hjælp på Blogbot!!!!!!!

Jeg har altså før prøvet at indsætte kodestumper (ellers havde jeg næppe heller mulighed for Haloscan kommentarer, vel??) men når man, som jeg INTET ved om selve strukturen/opbygningen af en blog (sådan noget databasehejsnoget) så ANER jeg bare ikke HVOR jeg skal indsætte de koder UDEN at smadre min blog......for jeg NÆGTER at tro at jeg fremover skal indsætte hver eneste stump kode hver gang jeg fremover poster et indlæg.....!! Eller det er måske meningen???

RSS har jeg vist intet af, kan ikke finde den bogstavkombination nogen steder på blogspot....så hvis jeg vil tilmeldes Blogbot, kræver det de føromtalte kodestumper...... ARGH - skal lige love for mit temper kommer i kog, når der er noget jeg ikke kan hitte ud af, når jeg nu VIL kunne forstå det!!

Hvorfor i hede hule h...... skal det være så afsindig besværligt!!??? Godt så - jeg kan selvfølgelig bare sige "Så kan det også bare være ligemeget"....ville ønske jeg kunne.....men nu irriterer det mig bare overmåde meget, at jeg ikke kan finde ud af at få møget til at virke.....!

De burde dælme give et HELT eksempel på BlogBot, i stedet for de der latterlige små forklaringer....evt. med en template fra en blog på Blogspot, og så evt. skrive kodestumperne med rødt, så det TYDELIGT fremgik lige præcis hvor de skal indsættes, for at det virker......

For lige at vende tilbage til det der RSS. Der er jo bare vildt meget hjælp at hente på Blogbot: Hvis du selv har programmeret din weblog, og dine indlæg er gemt i en database, er det rimelig let at lave et RSS-feed.

Ok.fint.........Hvad så med at fortælle hvordan?!! Tumper!

Godt nok har jeg ikke selv programmeret min blog, kun det layoutmæssige, men de kunne i det mindste give en forklaring på hvordan man danner RSS.....!!! Nuuuuuuuui...altså!!

 Skulle du - efter at have læst dette - vælte rundt i krampelatter over at jeg udstiller min store uvidenhed angående blogs, så fint for mig - så har indlægget da gjort noget godt også :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar