torsdag den 4. marts 2004

Pokkers også....

Her tror man så lige man kan gå i seng, efter lige at have ajourført læsningen af Anjas blog.......og hvad sker der så??? Hun har smidt en liste med 40 spørgsmål på.......og dem bliver jeg da lige nødt til at svare på..*GG* Så....here we go.....kopieret næsten (har oversat dem) direkte fra Anja (altså spørgsmålene!!)

 De 40 spørgsmål 

 1. Hvilken farve har dine tallerkener? Hvide  
2. Hvilken bog ligger på dit natbord lige nu? Isabel Allende - "Gulddragens Rige" + Danmarkshistorien bind 6 + En France (Jow jow, har gang i tre bøger pt. *G*)
3. Hvordan ser din musemåtte ud? Billede fra stuntshow i Filmpark Babelsberg (Berlin)
4. Hvad er dit yndlingsbrædtspil? Trivial Pursuit, Jeopardy, Backgammon. PCspil: DiabloII Lord of Destruction (hardcore ladder)
5. Hvad er dit yndlingsblad? TouringNyt, Boligmagasinet, Tidens Kvinder  
6. Hvad er din favoritduft? Neblina (Yves Rocher) Hvis ikke parfume, så er det klart duften af græs, efter en mild sommerregn...:o)  
7. Hvilken duft (lugt!) kan du ikke lide? Der er mange. Fælles for dem alle er at de giver mig opkastningsfornemmelser; som fx. at komme ind på et toilet, hvor der lige har siddet en med dårlig mave...IRK..  
8. Hvad er det første du tænker på om morgenen? "Gad vide hvor koldt det er at køre i dag?" - I weekenden: "Jubii...alene i en hel weekend :o)"  
9. Yndlingsfarve? Orange, gul, blå, grøn
10. Hadefarve? lyserød (undtagen når det er blomster i min have *G*)  
11. Hvor mange gange ringer telefonen, før du tager den? Den kan ringe rigtig mange gange, da den ikke ringer ret højt, og hvis jeg spiller Diablo eller er i køkkenet kan jeg simpelthen ikke høre den....Ja, ja. skal have anskaffet mig en telefon til soveværelset, hvor PC'en står, men det haster ikke *G*  
12. Hvad skal dit fremtidige barn hedde? Ingen anelse, da jeg ikke har planer om at få børn - og skulle jeg skifte mening - tja, så er jeg alligevel for gammel til det nu *S*
13. Hvad er det vigtigste for dig i livet? At være lykkelig, sund og rask.  
14. Yndlingslyd? Når min elskede kat Capriccio er i snakke/kælehumør :o))  
15. Chokolade eller vanille? Chokolade
16. Kan du lide at køre stærkt? *LOL* Er ret umuligt at gøre på en knallert45, men bare vent til jeg en gang får mc *G*  
17. Sover du med tøjdyr? Nej, foretrækker en levende kat.  
18. Hvilket mærke var din første bil? Har aldrig ejet en bil og har heller ingen planer om at få en. Biler interesserer mig overhovedet ikke. Kan dog godt se de kan være praktiske, når man fx skal købe stort ind...*G*  
19. Hvis du kunne møde en nulevende eller afdød person, hvem skulle det så være? Min elskede far, som døde i 93, kun 65 år gammel - jeg savner ham.  
20. Yndlingsdrink? Hm..det må nok blive vodka....nå ja og er også ret vild med Bailey's med is.
21. Hvad er dit stjernetegn og fødselsdato? Løve - 16. august
22. Hvis du kunne have hvilket som helst job, hvad ville du så være? Hm...er jo ret glad for mit job, men hvis det var økonomisk muligt, ville jeg foretrække slet ikke at skulle arbejde. Jeg elsker nemlig at lære nyt, og så ville jeg have tid til at gå på diverse kurser i alt muligt; det kunne være sprog, programmering, kokkekursus, havebrug og meget andet.  
23. Har du nogensinde været forelsket? Ja - og er vist på vej til at blive det igen, for første gang siden 88 *SS* Underlig fornemmelse....  
25. Skriver du med blindskrift (10 finger system)? Nej, 8-9 finger systemet *G*  
26. Hvad er der under din seng? Formodentlig støv.  
27. Hvad gør du, når du keder dig? Hvad vil det sige at kede sig? Jeg kan altid finde på noget at lave, så keder mig aldrig.  
28. Hvilken sportsgren se du helst? Håndbold
29. Hvad er din største frygt? At miste en jeg holder af. Fx. gruer jeg for den dag, min kat ikke er mere.  
30. Fortæl en positiv ting om den person, der sendte dig denne liste? Hm....kopierede jo bare listen her fra Anjas blog....hm....noget positivt om Anja?....hm..........hm....... *GGG*...Hun er sød, sjov, til at stole på....hov...kun een ting.......nå, hvad pokker....:o)  
31. Hvem vil være mest tilbøjelig til at svare på disse spørgsmål? Ingen anelse, eftersom jeg ikke ved om nogen overhovedet læser dem *G*  
32. Hvem vil være mindst tilbøjelig til at svare på disse spørgsmål? Dem, der ikke læser dem *G*
33. YndlingsCD? For tiden: "Handmade"/Chris Norman  
34. Yndlings tv show? Har ingen  
35. Ketchup eller sennep? Begge dele
 36. Hamburgers eller hotdogs? Hamburgers  
37. Favorit sodavand? Coca Cola  
38. Det bedste sted du nogensinde har været? Grækenland
 39. Hvilken screensaver har du på lige nu? Slideshow med blomsterbilleder (fra min have)
 40. Burger King eller McDonald's? Oftest McD, men kan lide begge dele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar