fredag den 21. maj 2004

AH....endnu tre fridage at tage af.....

Dagen i går blev brugt til havearbejde i den store stil.

Fiberdugen kom af køkkenhaven....og jeg skal da lige love for at der var grøde nedenunder - desværre ikke kun af afgrøder...... ukrudtet havde så sandelig også nydt skamløst godt af den ekstra varme :( Så, der var ikke andet for end at lægge sig på knæ og så ellers gå i gang med at luge...

 Nu har jeg det faktisk okay med at luge, er den ultimative måde at "meditere" på for mig - men altså...det er mest, når vi snakker om lugning i 1-1½ time - igår tog det sammenlagt fire timer (incl. en bette "kaffepause"), men så er bedet altså også SUPERFLOT nu :o)

 Desværre har jeg ikke fået lånt et digikamera fra jobbet denne gang, så I må nøjes med at tro mig på mit ord *G*

 Efter lugningen var det så tid til at få fyldt jord i de sidste tønder og potter og få sået blomster. Fik leveret 12 sække á 50 l i onsdags - nu er der 5 tilbage...

 Har fået sat to bøftomatplanter i en sæk og skal så lige have anskaffet mig nogle GEMINI tomatplanter også.

 Det er muligt jeg kører ud efter dem i dag, for skal under alle omstændigheder have købt lidt ind senere i dag....men venter til efter kl. 15.00, for så kan man i SuperBrugsen få to bakker jordbær for 17,- ......og jeg har da vild lyst til jordbær i dag :o))

  Apropos mad. I onsdags havde vi jo sidste skoledag - og om eftermiddagen mødtes jeg så med min kollega og klasse på en tyrkisk restaurant i København; TOPKAPI. (Gl. Kongevej 41B) Dén restaurant kan anbefales! 3 retter for 79,-! og det er GOD mad.

 Jeg smagte (for en gangs skyld) ikke tzatzikien, men som sædvanlig kunne jeg ikke nøjes med een forret, nope, skulle selvfølgelig have to.

Forret; Humus og sigaro burek
Hovedret: Lammekoteletter med bagt kartoffel og salat
Dessert: Tyrkiske pandekager med is.

 Det var bare så lækkert og helt sikkert ikke sidste gang jeg var derinde. Tror kæresten og jeg skal derind, når han kommer herop i juli :o)

En anden restaurant jeg gerne vil have ham med på (omend i en HELT anden prisklasse) er den italienske LO STIVALE (Godthåbsvej 8), så nu får vi se, hvor mange penge vi har til at "spise ude", når vi når juli.

Tilbage til emnet "fridage". Nu har jeg, som nævnt i overskriften, stadig 3 fridage tilbage....og jeg har absolut INGEN planer - og jeg nyder det :o)

Jeg satser på at få vasket nogle maskiner og ryddet lidt op, men den store oprydning må vente til jeg er færdig med mine prøver, for så skal der virkelig smides ud - og jeg glæder mig :o)))

Nå ja, og så skal jeg nok også lave lidt lækker mad, nu har jeg jo tiden :o)

Nå, det er blevet tid til BattleNet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar