fredag den 7. maj 2004

Ikke siden "Kongen vender tilbage"...

...har jeg været i biografen....så jeg glæder mig til i morgen :o))

Skal nemlig i biffen med veninden og hendes mand og se VAN HELSING.

Jeg har læst et par anmeldelser af filmen og de er ikke specielt begejstrede.

Især får historien på hattepulden. Det tager jeg nu med sindsro, da jeg sagtens kan føle mig underholdt af en film med en lidt tynd historie....hvis bare effekterne er gode nok *G* ...og så kan jeg desuden vældig godt lide film med "overnaturlige hændelser/figurer" som fx. vampyrer, så jo, jeg glæder mig til at se filmen.

Det er muligt "Van Helsing" er en film jeg kun vil se denne ene gang.....det kan jeg jo af gode grunde slet ikke udtale mig om endnu.

Hvis jeg vil se en film flere gange - og f.x anskaffe den på dvd - så kræver jeg en god historie - den må gerne være "langt ude", bare den holder.

Nogle film jeg synes har gode historier - og som forefindes på min filmhylde, på VHS eller DVD:

Tilfældig rækkefølge: Listen er slet ikke udtømmende, da jeg ikke ejer alle de film, jeg synes har gode historier *G*
Braveheart 
What lies beneath 
Aimée & jaguar 
Der bewegte Mann 
Grease Saving 
Private Ryan 
The Ring (Den japanske udgave - har aldrig set den amerikanske) 
Willow 
Schindler's List 
Erin Brockovich 
Harry Potter 
The 6th Sense 
The Shawshank Redemption 
The Green Mile 
When a man loves a woman 
Arlington Road 
Enemy at the Gates ...og selvfølgelig 
Lord of the Rings I+II (venter jo stadig på III'eren)

Hvad med dig? Hvilke film kan du se flere gange??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar