fredag den 25. juni 2004

Dumping physical memory.....

ARGH.......jeg HADER den blå skærmmeddelelse :o(

PC'en gik "i blåt" i går aftes hver gang jeg forsøgte at starte et program op. Til sidst "dyttede" den bare af mig, hver gang jeg forsøgte at genstarte den - ØV.

Hvad gør man så, når man ikke er den store pcnørd?

Tja.....man sender en sms til den gaaamle ex og så venter man ellers bare på svar.

Han ringede for lidt siden og sagde jeg allerførst skulle tjekke om min RAM og andre kort sad helt fast. Ergo af med kabinettet og trykke på alle kort og tjekke om de sad fast. Syntes ikke rigtig, jeg kunne mærke nogle kort sidde løst - men fik da trykket lidt på alle alligevel.

Eftersom jeg skriver dette indlæg, har hans råd altså virket.....fedt nok - men jeg tror nu stadig gerne jeg vil have ham herud på søndag for at tjekke om PC'en nu også er helt ok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar