tirsdag den 8. juni 2004

Lidt er bedre end ingenting.....

Takker for diverse råd og vejledning....:)

Har rodet lidt med de #%/¤)/ arkiver igen og status er pt.:

- Når man lige har åbnet min side fungerer arkivet første gang, man klikker på en måned.

Et eks. Jeg klikker på februar 2004 -> voilá - intet problem...men hvis jeg nu (fra den aktuelle side, hér februar) vil klikke på et andet arkiv, bemærker jeg, at 1) arkivformatet nu ser anderledes ud og 2) Der er igen 2 punktummer i linket = ergo kan arkivet ikke findes??!!

Jeg har "republished entire blog" flere gange (der er kun det ene punktum i URL'
en nu) - med samme resultat - hm...men man må vel bare være glad for at det i det mindste virker NOGENLUNDE....:o/

Så HUSK; hvis du vil se mere end eet arkiv, skal du starte fra min indexside - ellers kan du ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar