onsdag den 23. juni 2004

Sandelig så - jeg har overgået mig selv!

Har nu præsteret at være i biografen to gange på 2 måneder! Dét er stort! Plejer at være i biffen 1-2 gange om året!!

Da jeg sad i toget på vej mod København, efter en hyggelig tur i Lund med min mor, besluttede jeg, at tage i Palads og se den tredje Harry Potter film - som en slags "afslutning" på mit Potterlæseri de forgangne dage.

Blev færdig med bog 5 i går og så bagefter film 1 og 2, inden jeg så småt gik i gang med "Dark Materials"- trilogien, så det var jo ganske passende med den afslutning :o)

Min mening om filmen skriver jeg ikke i aften, da jeg lige skal have tid til at "fordøje" den - en af de få ulemper ved at se film alene, er at man ikke får diskuteret den bagefter - men kan med det samme sige at de 75,- ikke var spildte :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar