torsdag den 16. december 2004

Efter ca. 78 tiltrængte timer under dynen...

..skiftevis i sengen og på sofaen er jeg for første gang siden i mandags "oppegående". Ikke fordi jeg har været syg, da "være-ligeglad-med-alt-dage" næppe kan betragtes som en sygdom ;o) Har knap nok haft tændt for pc'en - så er langt bagud mht. bloglæsning for ikke at tale om at spille Sacred...til gengæld har jeg fået set en masse skod-tv, på trods af jeg kun har 6 kanaler.

 Jeg er ikke spor i tvivl om grunden til mine "offdage" - det er først og fremmest årstidens skyld - hvor kan jeg bare ikke fordrage december, januar og februar!!! Dernæst skyldes det selvfølgelig også det faktum, at jeg ikke har en vinter-mc (endnu) og derfor har pokkers med abstinenser. Skal love for der er sandhed i ordene:
Folk der ikke har MC, skal ikke bilde mig ind, at de kender til vinterdepression..
Må trøste mig med tanken om, at det næste vinter kun vil være snestorm/isslag/glatte veje, der ville kunne afholde mig for at køre mc. Det bliver desuden ikke den tidligere omtalte Honda Innova - vil hellere have en Yamaha DT175.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar