mandag den 27. december 2004

Mig og mine sovevaner!

Det er simpelthen utroligt, som jeg atter har fået vendt op og ned på dag og nat - bare fordi jeg har ferie. Det sker bare hver gang!

Havde ellers tænkt mig at gå rimelig tidligt i seng i går (senest 1) - men så "kom jeg til" at se "Hunnerkongen Attila" og den sluttede først 1.45 og så var jeg egentlig ikke specielt træt, men satte mig til puteren og legede videre med mit "nytårslogo" - se ovenfor - med det resultat at jeg først kom i seng halv 4 og derfor først op kl 13 i dag!

I aften går det nok lige så, eftersom 2. og sidste del af "Hunnerkongen Attila" først starter kl. 1.25!

Ah...så er det jo slet ikke min skyld......men DR's skyld, at jeg kommer så sent i seng ;o)

Gad vide hvorfor jeg altid er mest kreativ foran PCen efter midnat? Det kan jo ikke bare være fordi der er stille om natten - jeg bor for pokker langt ude på landet - her er jo stille!

Det må være fordi natten har sin egen særlige form for stilhed kombineret med mørke??!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar