tirsdag den 6. september 2005

Gid i morgen var overstået

Tilværelsen bliver noget mere besværligt, når jeg skal have mc'en til serviceeftersyn - og det skal jeg i morgen. For det første skal jeg ud ad døren allerede 6.15-6.30 for at kunne være hos Aagesen senest 7.30 (+/- 10 min.) - takket være morgentrafikken.

 Efter aflevering af mc'en, går turen så til stationen, hvor det overfyldte S-tog enten er forsinket, eller også kører det lige for snuden af en. Hvis nogen skulle være i tvivl; Jeg kan ikke fordrage at tage det offentlige! Ankommet til "job-stationen" er der 10-15 min gang til skolen, hvor jeg helst skulle ankomme senest 8.15.

 Når jeg - forhåbentlig - kan afhente mc'en i morgen eftermiddag, får jeg først fornøjelsen af endnu en tur med det overfyldte S-tog, dernæst kan jeg så atter vade hen til Aagesen - og få lov til at slippe en hel del penge, førend jeg endelig kan køre hjemad på min højtelskede motorcykel - og glæde mig over der forhåbentlig er rigtig mange måneder til jeg skal ud på sådan en ekspedition igen.

 Og nu vil jeg så slet ikke tænke på det scenario, der opstår, såfremt mc'en ikke kan blive færdig samme dag den er indleveret...! Been there, done that! Så selvfølgelig kan jeg hente den igen i morgen eftermiddag! Basta!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar