lørdag den 10. september 2005

Travl lørdag formiddag

 Puha, bare jeg nu når det hele inden jeg skal ud ad døren! Allerede kl. halv 9 stod jeg op i morges og resultatet ses allerede i hytten; badeværelse og køkken er rengjorte og en maskine tøj er næsten færdigvasket. Hennaen er rørt sammen og klar til brug.

 Næste programpunkt bliver dog at få lidt spiseligt indenbords inden "projekt henna". Mens jeg så sidder med "mudder" i manken, er det planen at få klaret en del af forberedelserne til næste uge, så jeg ikke har alt for meget at lave i morgen. Det er jo ret muligt, at jeg føler mig lidt træt i morgen *G*

Ved halv firetiden skulle jeg gerne være færdig, og hvis jeg ikke er, er det altså bare ærgerligt, for da går turen til klubben, hvorfra vi så kører i samlet trop hen til den mc-klub, der lægger hus til dagens fest. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar