fredag den 6. januar 2006

Dødt batteri!

Stod op allerede 5.45 og 1 time efter gik jeg ud for at varme mc'en op.........den ville bare ikke starte....dvs...fik den til at starte 2 gange...for blot at dø igen...og så forblev den helt død.... Gmmmrrrrr!!

Ringede til Tophjælp (Hurra for dét abonnement!!) som ankom 45 min senere og gav batteriet starthjælp. I eftermiddags, da jeg skulle hjem fra job have jeg så samme problem igen igen.... At ringe til Tophjælp, der denne gang dukkede op efter blot ½ time.

Så ind til Aagesen, maskinen blev hevet ind i forretningen og så blev der skiftet batteri :o) - og ville den starte uden problemer og jeg kunne endelig køre hjemad.

 Kan godt mærke jeg har været tidligt oppe - og ville allerhelst lægge mig godt til rette i sofaen og glane film og falde i søvn - men det dutter ikke - der er klubmøde, så om små 2 timer ifører jeg mig atter klunset og kører i klubben.

Hvordan var din dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar