søndag den 29. januar 2006

Ingen Krøniken i aften - og hvad så?

Det generer mig ikke, at der i aften sendes herrehåndbold i stedet for Krøniken. Der er - foruden en masse spænding (forhåbentlig) - en hel del flere ualmindelig velskabte eksemplarer af manderacen i en herrehåndboldkamp end der er i Krøniken *G* (Den har ikke een eneste!)

 Så, det passer mig aldeles glimrende at skulle se herrehåndbold i aften, fremfor Krøniken. Godt nok følger jeg med i Krøniken - men det er vist mere af dovenskab (Hvad skal man ellers lave en søndag aften et par timer før man alligevel skal i seng?) men den har aldrig interesseret mig lige så meget som f.eks. Rejseholdet eller Ørnen.

 Jeg forstår desuden ikke rigtigt, hvorfor folk gider hidse sig så meget op over, at den er blevet flyttet? Jeg mener, den bliver jo vist på næste søndag! (Håndboldfinalen bliver nemlig sendt allerede kl. 16) Jeg kunne bedre forstå det, hvis det var blevet meddelt som en "hovsaløsning", men for pokker da - det er 8-10 dage siden det blev offentliggjort!

Så det kan skisme da ikke blive ved med at vække sådan en harme. ;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar