onsdag den 18. januar 2006

Og så røg mundvigene den forkerte vej...

... da jeg stod op og kiggede ud af vinduet: Det blev ikke meget bedre af at høre meteorlogerne; kulden vandt slaget, så de op til 7 plusgrader, de ellers havde snakket om, skulle være her fredag, er blevet vekslet til en noget mere ubehagelig temperatur. Ævs.

 Ergo må jeg hellere se at få ringet til telebussen - jobbet skal jo passes på trods af vejret. Godt jeg har fri i morgen!

Update: Man bliver da også bare så positiv, når man har ringet uafbrudt det sidste kvarters tid og de så ikke tager telefonen hos Telebussen...FNYS!!! Tag så den telefon for )#%/)%&%)!!! Der er faneme ikke noget at sige til jeg ikke er spor begejstret for det offentlige!

Update-igen-igen: Iiiiiiiiiih.....hvor er det altså bare SÅ fedt at skulle med det offentlige. GRRRR. Skal først møde kl. 13.30 i dag, men det eneste tidspunkt Telebussen kan hente mig er 11.10 - fordi førsteprioriteten er skoleelever - ergo kommer jeg 1½ time for tidligt på arbejde!!

For fanden da hvor jeg dog bare HADER snevejr og det offentlige transportsystem....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar