søndag den 20. august 2006

Jaget på flugt af hvidløg?!

Godt nok har jeg spist meget hvidløg de sidste tre dage; tzatziki, humus og marinerede hvidløg som måltid 1-2 gange om dagen, (Selvfølgelig med både brød, tomat, oliven og feta til) faktisk så meget, at jeg kontant har smagen af hvidløg i hele mundhulen og på det nærmeste "sveder hvidløg". Så store mængder har åbenbart været for meget for min forkølelse, for den fik da en ret kort levetid. De eneste rester af den er lidt kriller i halsen og at jeg er mere træt end jeg plejer at være. Men - sådanne forkølelser kan jo desværre være temmelig lumske; hvis de ikke "får lov" i første omgang plejer de jo at vende forstærkede tilbage. Godt jeg også skal have tzatziki i morgen *G* Må se at komme en tur til Sverige, så jeg kan få hentet nye forsyninger af flydende KanJang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar