søndag den 27. august 2006

Talrige overspringshandlinger...

.. er hvad jeg har foretaget mig i dag - og derfor er stuen stadig ikke lige så ryddelig som resten af hytten. For det første har jeg fået hængt mine "rejse-collager" op inde i soveværelset.

Foreløbigt Island og Prag - en gang inden jul, skulle der så gerne hænge en ramme indeholdende billeder fra Italien :o) For det andet trillede jeg en tur ud i klubben og fik nået en hel del mht. vinterklargøringen af "den lille"; mangler nu kun at male "passager-fodhvileholderne" eller hvad de plader nu hedder - en gang mere.

 Udstødningsrøret er blevet færdigmalet og skal bare tørre - og det er saftsusemig blevet flot! Vel hjemme igen fik jeg taget mig sammen til endelig at få set "Charlie og Chokoladefabrikken" og dernæst blev EB og BT læst. ...og nu kan jeg ikke finde på mere at skrive, så må vel hellere se at få gang i den støvsuger. *suk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar