tirsdag den 15. maj 2007

Det lyder ikke af meget...

 ... men 4 timer (plus ½ time før og efter) som eksamensvagt dræner en totalt for energi - det er simpelthen den mest enerverende, kedelige og uinteressante tjans man kan få.

 Efter en længere telefonsamtale med en veninde gik jeg i gang med at læse om læringsstile, men måtte kort tid efter opgive, selvom det var meget spændende, jeg var nemlig ved at falde i søvn på sofaen. Så, nu ser jeg ingen anden udvej end bare at gå i seng.

 Godt jeg kun har en 4-timers vagt tilbage og så er der dømt fridage* t.o.m. tirsdag. *Fridage og fridage er vel så meget sagt. Jeg skal ikke på job, men ellers er kalenderen nu pænt booket op, for slet ikke at tale om alt det skoleforberedelse jeg gerne ville nå inden onsdag ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar