søndag den 6. maj 2007

Planer er vel til for at blive ændret

2007-05-06 10:39:56 2007-05-06 08:39:56 Havde ellers en plan om, at jeg ville kigge ud forbi klubben omkring middagstid i dag - det er ved at være flere uger siden, jeg sidst har været derude (Har jo ligesom haft andet at se til) - men det bliver heller ikke til noget i dag. Jeg er nemlig - hvor utroligt det end kan lyde - kommet i "Nu-skal-det-soveværelse-altså-ryddes-GRUNDIGT-op-inkl.-oprydning-på-reolen-mode" og det bliver jeg nødt til at benytte mig af, for det er ikke godt at vide, hvornår jeg får det sådan igen ;o) Måske det skyldes, at jeg fik lov til at sove helt til kl. 7.30 i dag - det var helt underligt at sove så længe*G* Som underholdning under "Projekt soveværelse" dur naturligvis kunTV•2 - jeg hører ikke andet for tiden, men nu er der jo heller ikke ret lang tid til jeg skal se dem live :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar