tirsdag den 1. maj 2007

Vask af pelsmus!

2007-05-01 10:46:43 2007-05-01 08:46:43 Speedy har åbenbart ment at den ene af hans (utallige) pelsmus trængte til at blive vasket. I hvert fald har han set sit snit til at få den begravet i den ene af mine "klar-til-vask-tøjbunker" uden at jeg opdagede det. Jeg havde jo rystet og sorteret tøjet - og derfor var det klar til at blive proppet direkte i vaskemaskinen. Så - stor var min overraskelse, da jeg tog tøjet ud:
"Dét der ligner sgu da en pelsmus... det ér en pelsmus!" *G*
Speedy fik "serveret" den stadig fugtige pelsmus - og nu går den vilde leg i gennem det meste af hytten, han er åbenbart svært tilfreds med sin nyvaskede mus ;o) P.S. Er dog ikke sikker på musen havde kunnet klare en kogevask, men nu var det bare en finvask på 40 grader, så det gik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar