fredag den 22. juni 2007

Speedy......apport!

... og det gjorde han så! Da jeg kom hjem fra job, stod klatrearrangementet stadig ubrugt hen - og jeg besluttede, at der måtte mere drastiske metoder i brug for at vænne kræene til det. At lade tiden arbejde for mig, har jeg ikke tålmodighed til. Derfor blev en af Speedys yndlingspelsmus (den hvide klump til venstre nedenfor) inddraget til formålet og smidt op på møblementet. Som ventet var Speedy ikke længe om at følge efter:

 

Så er vi ved at være der....



Han fik fat i musen, tog den i gabet, hoppede ned på gulvet og afleverede den for mine fødder! Ergo smed jeg den da op på møblementet igen - og igen hoppede katten efter:

 

 ...og endnu en gang afleverede han musen til mig og afventede, at den blev smidt afsted igen. Sådan fortsatte vi i temmelig lang tid og jeg ved ikke hvem af os, der morede sig mest:

 

 ...men sjovt var det altså!

 

Med lidt hjælp (til at komme op på øverste hylde) blandede Capriccio sig også, men han var nu mere interesseret i udsigten :o) Så nu går det da fremad, men endnu har jeg ikke set dem hoppe op på møblementet af sig selv, men det kommer vel efterhånden... indtil da må jeg bare tage en mus til hjælp, når jeg vil have "valuta for pengene" *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar