lørdag den 6. oktober 2007

Den var længe om at komme i gang...

...faktisk meget, meget, meget længe.

Jeg såede den en gang i foråret. Den spirede rimelig hurtigt, men så var det som om, den gik i stå.

I flere uger skete der intet - mens jeg samtidig kunne læse på andre blogs, at deres ærteblomster blomstrede og blomstrede.

Så vidt jeg husker, begyndte min først at blomstre i starten af august!

Billedet her er taget for godt en halv time siden - den sætter stadig blomster. Måske den på den måde undskylder for sin træghed tidligere på sæsonen *G*

På min morgenhavetur morede jeg mig med - for 117. gang - at puffe til springbalsaminen, så det føg om ørerne på mig med springende frø. Den plante er altså sjov.

Klar til spring

Et kig til æblerne blev det også til. Igen i år er der masser af æbler, som fuglene kan hygge sig med til vinter.



Det var skønt lige at være en tur udenfor - men ellers bliver det meste af weekenden nok tilbragt indendøre. Jeg har ligesom et par reoler, hvis indhold skal "reorganiseres", derudover kommer den tiltrængte, almindelige rengøring.

Skulle dog også gerne nå at få ryddet lidt op på min terasse.

Første punkt efter dette indlæg er dog morgenmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar