mandag den 8. oktober 2007

Jamen dog - det lykkedes!

Jeg går og overvejer at droppe mit TDC-TV for jeg er stadig ikke helt tilfreds - forbindelsen ryger stadig for ofte.

Derfor fik jeg heller ikke set portrætprogrammet om Steffen Brandt den anden aften på DR2. Det blev så genudsendt sidste nat - og som et forsøg satte jeg harddisken til at optage.

Da jeg kom hjem i dag, skulle jeg så se programmet. Jeg havde ikke de store forventninger om, at det ville kunne lade sig gøre. De fleste gange jeg har forsøgt at optage noget, fryser billedet fast på et eller andet tidspunkt.

Nå, men denne gang var så en undtagelse. Kun to gange i løbet af den ½ times udsendelse "hopper" billedet en brøkdel af et sekund - that's it! Jeg var forbløffet!

Så nu har jeg sandelig fået set programmet med den charmerende mand - imponerende! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar