lørdag den 27. oktober 2007

Hadske udgydelser

Det er ikke fordi jeg bruger særlig meget tid/energi på det kommende valg. Jeg har nok at se til med jobbet. Men naturligvis kan jeg ikke helt undgå at høre/læse om valget.

Af det jeg har set og hørt, er jeg forbløffet over hvor hadsk "tonen" i denne valgkamp er. Sjældent har jeg da hørt så mange grimme ord og betegnelser blive udgydt mod den samme gruppe mennesker.

Anderledes tænkende bliver svinet til med nogle af sprogets værste gloser både verbalt og på skrift - og ønsket derhen, hvor peberet gror. Allerhelst dog udryddet.

De førende i dette ordsvineri er de folk, der ellers bryster sig af at være anstændige og åh-så-mangfoldigheds-elskende. Føj for en gang hykleri!

De kan da være sikre på aldrig nogensinde at få min stemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar