fredag den 22. august 2008

Elsker den slags spørgsmål :)

Jeg er panelmedlem hos flere analyseinstitutter. Det er langt fra alle spørgeskemaer, der er lige interessante at udfylde - jeg HADER dem, hvor man skal se den samme reklame igen og igen og igen, fordi der er ændret på nogle små detaljer.

 Til gengæld kan jeg vældig godt lide skemaer, man kan udfylde rimelig hurtigt ved blot at skulle sætte kryds. I dag fik jeg så mit vist nok hurtigst-gennemførte-spørgeskema nogensinde:

 Første spørgsmål lød:
Hvornår har du sidst købt en bil?!
...og så var jeg færdig med den undersøgelse :o)

 Meget apropos de der undersøgelser, så irriterer det mig, at man under køretøjer oftest kun kan vælge mellem bil eller ingen bil....der er sjældent mulighed for at vælge bil/motorcykel....

 Det er så en af de situationer, hvor jeg bevidst vælger at blive "Rasmus modsat" og vælger "Ingen bil" og så må de sgu undvære mine svar mht. benzintankning, tankstationer, omkostninger etc. etc. (Ja, jeg ved godt det er en barnlig opførsel....men det er sjovt *G*)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar