lørdag den 9. august 2008

Ham skifter jeg ikke ud frivilligt!

Jeg har det med frisører som med tandlæger; det er ikke noget, jeg bryder mig om at skifte. Derfor har jeg da også haft min frisør i 8-9 år - og selvom det - efter jobskiftet sidste år - koster 70 km tur/retur, så skifter jeg ham ikke ud.

Han kender mit hår og ikke mindst mine "særheder" mht. min frisure. Jeg fik nye krøller for 4-5 uger siden, og lige pludselig lignede "toppen" een stor høstak, så jeg ringede forleden for at høre om ikke han lige kunne klippe "toppen."

 Egentlig havde han ingen tider før i næste uge, men han kunne da godt lige studse toppen lørdag eftermiddag lige omkring lukketid. Studsningen (Med alt det hår, der røg på gulvet, vil jeg nu kalde det en klipning!) tog godt og vel et kvarter:
- Tak fordi du havde tid. Hvad skal jeg betale? - Åhr pyt. Det lidt skal du ikke betale for.
Det kan man da ikke kalde andet end en fantastisk frisør :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar