lørdag den 30. august 2008

MCsæsonen slutter om en uge...

På søndag (d. 7.) kører jeg min sidste tur i år på Diversionen...

 Ikke med min gode vilje, men fordi jeg ikke må køre mc, førend jeg har overstået begge operationer og fået nye briller.

 Eftersom jeg får indsat en linse med styrke, bliver forskellen på mine øjnes synsstyrke så stor, at de ikke kan arbejde sammen (=intet samsyn). Derfor bliver brilleglasset for det ene øje (det nyopererede, så vidt jeg har forstået) blændet, så jeg kun har højre øje at se med. Ergo ingen mckørsel.

 Efter 1-2 måneder skal jeg så opereres på højre øje (Har ikke taget højde for ventelisterne!) - og ca. 1 måned efter den operation, kan jeg så endelig komme til optikeren og få taget en synsprøve - og få nye briller - > jeg må igen føre motorkøretøj.

 Italien kommer jeg derfor også til at opleve enøjet. Så, jeg kan vist kun sige, at jeg fik ret dengang jeg skrev; at 2008 vist blev et møgår! 

I hvertfald er det et år, der bare skal overstås!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar