søndag den 25. september 2011

Allergisk overfor havearbejde?

3555 1 2011-09-25 17:42:22 2011-09-25 15:42:22 Jeg elsker at arbejde i min have, men der må være et eller andet derude jeg ikke kan tåle, for det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at jeg får nældefeber over det meste af kroppen, oftest efter blot 15-45 minutter og for f..... da hvor det KLØR! (I går hvor jeg plantede æbletræ var der dog ikke noget) Det skal lige siges, at jeg aldrig før har haft nældefeber (Jeg kan i så fald ikke huske det) - det er først begyndt efter jeg har fået have - og det er eddermame irriterende, skulle jeg hilse og sige. Forleden, hvor jeg var meget stresset på jobbet fik jeg forøvrigt også en voldsom omgang - så det kunne godt være jeg skulle se at få en tid hos min læge - på et eller andet tidspunkt. Problemet er bare, at jeg næppe har et "anfald" lige den dag. Glemte at tage et billede i dag, hvor det også var temmelig slemt. Hvis jeg nu får at vide, at jeg er allergisk overfor jord, tja, så må jeg sgu leve med det, for jeg opgiver saftsuseme hverken hus eller have pga. kløe...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar