tirsdag den 22. november 2011

London t/r - Tower (Bridge), Piccadilly Circus

Fredag morgen spiste vi morgenmad på en lille cafe på Shepherd's Bush Road. Dernæst op til stationen og så med "Tuben" til Tower Hill Station.



 Selve Tower så jeg kun udefra, først og fremmest pga. tiden, men også fordi jeg havde fået at vide, det ikke var for folk med tendens til klaustrofobi...! Det er derfor helt okay med mig, at jeg bare har set det udefra :o)

 

 Vi nåede ned til Tower Bridge - og vi havde ikke stået der i meget mere end to minutter, før der lød en klokke - og så gik broen op. Det kan der ses et billede af her. Mine rejsefæller (De TV•2-fans, som jeg også var på Bornholm med) var noget overraskede over at se det, da de ikke havde oplevet det før, trods et utal af besøg i byen....og så oplever jeg det første gang jeg er der. Det er da helt okay, synes jeg :o)

 

 Den ene af mine rejsefæller gik til gengæld totalt i svime over at se "Rainbow Warrior III" ligge på Themsen.

 

 Så mens han stod og tog adskillige billeder af skibet, koncentrerede jeg mig mere om den lokale flora.

 

I særdeleshed gik jeg nærmest i svime over nedenstående "sølvplante". Jeg har ingen anelse om, hvilken plante det er, men jeg blev meget begejstret for den og vil da gerne se om jeg kan skaffe den. Så hvis du ved, hvilken plante det er, må du meget gerne sige til.

 

Efter endnu et par fotos af hhv. plante og skib, fik vi os en kop varm kakao på den nærliggende Starbucks, før vi begav os ud på gåturen til Whitechapel. Mere om den tur i næste indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar