fredag den 18. november 2011

Stadig ukampdygtig :o(

Stemmen er "vendt tilbage"....omend den nu ikke lyder som den plejer. Den er meget ru og meget dybere end den plejer at være....og det føles meget hurtigt generende at snakke - så det er sgu da godt kattene har det helt fint med jeg blot har hvisket siden i tirsdags...! Foruden denne kraftige halsbetændelse (Er på penicillin-kur) har jeg også fået fornøjelsen af sådan en tør hoste, der vækker mig flere gange om natten og i går stødte "overraskelsen" så til; en ordentlig omgang forkølelse oveni...! Jeg kan derfor blot konstatere, at min krop har tvunget mig til at komme helt ned i gear efter min stressdiagnose og yndlingskollegaens alt for tidlige død...når nu jeg ikke selv har kunnet finde ud af det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar