fredag den 7. juni 2013

Vinter-forråds-indsamling...

...kan man vel næppe kalde det, eftersom jeg ikke er gnaver og der ej heller er tale om indsamling af nødder osv.

Jeg synes dog, der er en del ligheder mellem en gnavers indsamling af nødder og min samlen sammen af havebøger/dvd'er, derfor overskriften.

Pakken fra Amazon ankom i dag - og det er jo ikke ligefrem fordi jeg har tid til at fordybe mig i nyanskaffelserne lige nu - har svært nok ved at få nået at læse de haveblade jeg køber, men jeg får jo tid på et tidspunkt.

At jeg ikke har tid til at læse dem lige nu, gør dog ikke glæden ved nyanskaffelserne mindre og det bliver nok lidt nemmere at komme igennem vinteren (og den tilhørende depression) med sådan en bunke inspirerende materiale, omend jeg jo nok har fået gennemset det meste i løbet af en regnvejrsdag... ;)

Min bogliste er blevet opdateret med de nye titler.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar